Saturday 3 December 2011

ayie

nama aku amirul izzat bin mohd idrus.. atau ayie.. rumah aku kt atas tanah.. nama tanah tu bakri, nama bapa bakri, muar, nama bapa muar, johor dan nama bapa johor mstilah malaysia.. panjang betul nama tempat aku.. dalam 3 bulan lagi aku dah jadi dewasa. insyallah. tarikh lahir 11.02.19rahsia. sape yang kenal tu syuut.. diam sudah... than aku bru lepas perang, ni tengah lending nak g perang lagi. aduhai.. takutnye.. tapi perang apw r? huhuhu.. exam r.. tiap pelajar msti kata exam adalah peperangan yang x sudah.. agak2 kowg, siapa yang cipta exam? coz x suke betol degan exam ni. huhuhu.. exam ni di mana mana, macam lembaga, sebuat pasal lembaga, aku ada dengar orang jabatan peperiksaan pada 1902, mase tu belum merdeka lagi.

adi rahman: untuk memastikan pelajar berkualiti, kita mesti buat peperiksaan. apa kata kamu.
zubir(bukan bibir):betul jugak. tapi kita nak letak nama apa ni?
cikgu arifin: lebih baik kamu letak nama lembaga peperiksaan, sebap budak2 angap exam tu lembaga.
zubir: ya kita kasi takut sama dia.. hahahaha.. time kita dah lepas, ni time depa pulak. hahahaha.
adi rahman: kau jangan anak aku amik periksa taun ni. tak masal dia cabut lari. penat aku nak tarik dia ke
sekolah.
zubir:ye lah. macam kau dulu dulu lah, penat lembu nak kejo ko. huahuahua.. siap seluo tercabot.
adi rahman: otak+kau= otakkau...kau jangan, time tu aku tak ada wawasan. sekarang siap tali leher lagi.

owh baru aku tahu, padan lah ramai budak takut amik peperiksaan srp dulu. huahuahua.. takut dengan lembaga.. tak patut tak patut... budak sekarang pun sama rasanya.
ni blog aku pertama seumur hidup, sejak aku dalam perut mak aku, belum tentu aku ada blog, ni buat sejarah bagi aku. huahuahua.. gembira tak terhabis. blog ni pun aku cipta x ada laen x de bukan, cume nak enjoi, dan mengisi masa lapang, than aku nak berkongsi jerk apa yang aku ada, manalah tahu, kalau aku ada idea nak type, aku type jerk lah.. hehehe.. tapi kepala aku ni banyak tip, macam macam tip ada, tips cinta, tips memasak, tips membuang kuku pun ada, owg kata semuanya ada.. hahaha..insyaallah, kalau aku x sebok, banyak lah nanty tip yang sampai, pada budak2 spm tahun 2012. aku nanty ada buat tips spm, nak dekat2 lah.. huhuhu.. ni cuma membantu aja,.. buat masa ni, tips yang paling popular tentang cinta jerk lah. apa lagi..

No comments:

Post a Comment